20 de indreptari pentru zero celulita!
Sursa:davidfuntmd.com

20 de indreptari pentru zero celulita!

Ioana Petric
Antrenament

Atunci cand vine vorba de un corp atletic si puternic, un abdomen plat, fund bombat si niste picioare de gazela fara strop de celulita, trebuie sa recunoastem, cam am fi dispuse sa facem toate rugaciunile si mataniile posibile. Am da pana si ultima bucatica de ciocolata pentru asta si am plati ore suplimentare la sala. Dar de ce atata deranj, cand am putea pur si simplu sa facem indreptari.

Ce sunt indreptarile? Refuz sa cred ca ma intrebati asta, sportivele mele. Adica heloooo! Cand vorbim despre exercitii mega eficiente exista indreptarile si altele! Cu siguranta ati vazut si femei si barbati care faceau prin sala exercitiul asta, dar nu ati indraznit sa intrati in gasca pentru ca ori vi s-a parut ca e prea greu, ori v-ati gandit “Ce e maica cu pozitiile astea indecente?”. Ei bine, nu stiti ce ati ratat!

sursa foto: www.dupageplastics.com

Indraptarea e un exercitiu de baza, care lucreaza cele mai multe si cele mai importante grupe musculare. Si ne dorim picioare tonifiate? Ne dorim! Ne dorim un fundulet bombat mai ceva decat al lui J’Lo? Da, cum sa nu! Ne dorim brate puternice si un spate bine definit care sa complimenteze orice rochita cu spatele gol? Ne dorim! Ne dorim un abdomen tare ca piatra? Evident! Ne dorim sa ne ridicam singure sacosele grele de la piata? No fucking way! Dar nu strica sa fim pregatite si pentru asta!

Asa ca de azi inainte, indreparile vor fi prietenele noastre cele mai bune cu conditia sa le efectuam cat mai corect posibil, asta ca sa obtinem rezultate si sa ne pastram cat mai departe de accidentari.

sursa: maxedmuscle.com

Cum se face?

  • aveti nevoie de o greutate: fie gantere, fie sac de nisip, dar cel mai si cel mai indicat ar fi o bara cu greutati
  • aveti grija la greutatea cu care lucrati, sa nu fie prea usoara; testati mai multe si va veti da seama care e cea potrivita- ideea e sa nu fie nici prea-prea, nici foarte-foarte
  • asezati-va in fata barii, cu tibiile lipite de ea
  • departati picioarele la nivelul umerilor si tineti varfurile picioarelor in fata sau o idee spre exterior
  • va aplecati cu picioarele intinse ,spatele drept si abdomenul incordat, si apucati bara
  • priza cu care prindeti bara trebuie sa fie putin mai mare decat distanta dintre genunchi
  • dupa ce ati apucat bara, trageti aer in piept si va concentrati din nou ca spatele sa fie drept si abdomenul incordat, ca sa simtiti ca aveti o centura naturala in jurul braului
  • impingeti cu picioarele in podea si ridicati bara incet, aproape lipita de corp, pana ajungeti in pozitie verticala
  • odata ajunse sus, incordati bine fesierii
  • fara sa indoiti spatele si sa indoiti prea mult genunchii, coborati din nou incet, cu bara pe langa corp, pana cand ajungeti la podea
  • genial, acum o luati de la capat
  • faceti 20 de repetari
  • dupa ce va trageti putin sufletul, luati-o de la capat, cu inca 3 serii identice

Arde? Pai cum sa nu! Doar nu vorbesc prostii! Spor si concentrare mare si va mai astept si data viitoare!

What's Hot

Galerie Articole