3 exercitii mari si (pi)late(s) pentru abdomene plate

3 exercitii mari si (pi)late(s) pentru abdomene plate

Ioana Petric
Antrenament

 

Un lucru e clar: aparentele inseala! Si cel mai bine ne demonstreaza asta, exercitiile Pilates. Eu una le-am neglijat mult timp, pentru ca nu-i asa, cine ar fi crezut ca daca nu se lasa cu topaieli, gafaieli si transpiratie, merita deranjul? Ei bine, mare greseala! Tipul asta de exercitii lucreaza muschi despre care nici nu aveam idee ca exista, ca dovada febra musculara de dupa. Si chiar daca nu stoarcem tricoul de pe noi la finalul antrenamentului, o lacrima in coltul ochiului tot o sa apara, pentru ca, desi n-am fi crezut, sunt mega solicitante. 

Nu ma credeti? Eu zic sa incercati urmatorul antrenament. Sunculita de pe abdomen va plange, dar cine o sa defileze cu 6 patratele vara viitoare?

 

100 de fluturasi 

popsugar.com

Cum se face

  • luati o salteluta si indindeti-va pe spate, cu mainile pe langa corp
  • ridicati picioarele, cu calcaiele lipite si varfurile intinse ca de balerina, la 45 de grade deasupra solului
  • ridicati capul si umerii de pe salteluta, pana cand simtiti abdomenul super incordat
  • imaginati-va ca mainile voastre sunt niste aripioare si incercati sa va luati zborul
  • cu miscari rapide, pulsati mainile (sus-jos-sus-jos)
  • inspirati 5 pulsatii, expiratti 5 pulsatii
  • continuati pana cand ati dat de 100 de ori din “aripioare”

“Rulouri”

health.com

  • ramaneti intinse pe saltuluta cu picioarele intinse, lipite de sol
  • duceti mainile deasupra capului
  • in timp ce expirati, rulati trunchiul in sus si aplecati-va spre varfuri, imaginandu-va ca desenati litera C, d ela clatite ( exercitiul seamana cu rulatul clatitelor, doar ca nu ingrasa)
  • pastrati bratele in continuarea umerilor
  • expirati si reveniti usor si controlat pe salteluta
  •  repetati toata smecheria de 20 de ori

 Forfecari

health.com

ramaneti pe salteluta si ridicati usor picioarele de pe sol

  • ridicati si umerii
  • ridicati alternativ cate un picior, spre directia capului si incercti sa il prindeti cu mana
  • aveti grija ca piciorul care nu se misca sa nu coboare pe salteluta
  • repetati miscarea de 20 de ori pe fiecare parte

Ce? Credeati ca ati scapat? Asta a fost doar inceputul. Distractia abia acum incepe, asa ca trageti aer in piep si reluati circuitul inca de 3 ori. Nu de dragul meu, de dragul abdomenelor plate si sculptate. Spor la treaba!

What's Hot

Galerie Articole