8 obiceiuri care nu lasa ultimul colacel sa dispara

8 obiceiuri care nu lasa ultimul colacel sa dispara

Ioana Petric
Dieta

Am declarat razboi pufoseniei, cu gandul la un corp care sa arate perfect si in jeansii cei noi, dar si in costum de baie. Pentru asta am transpirat serios la sala si am dat vechile obiceiuri culinare, pe altele noi, nu la fel de gustoase, dar mai sanatoase. Si cu toate astea, nu stiu cum se face ca alea ultimele 2 kilograme nu vor sa dispara si gata! 

Deci ce e de facut? Aruncam cantarul la gunoi si ne inecam amarul in prima cofetarie, sau reevaluam frumos situatia?

Eu una, as merge pe ultima varianta, pentru ca atunci cand suntem atat de aproape si totusi atat de departe de obiectivele noastre, sigur ne scapa ceva.

Asa ca haideti sa vedem care sunt micile greseli, pe care le facem fara sa ne dam seama.

Sarim peste mese

La figurat! Nu de alta, dar la propriu chiar ar fi un cardio super eficient. Stiu ca si voi va ganditi ca o masa in minus inseamna automat calorii mai putine si adio, pufosenie! Dar nu e ceea ce pare, pentru ca atunci cand sarim peste o masa, mai mult ca sigur vom calca stramb la urmatoarele. Si chiar daca suntem ambitioase si reusim sa rezistam tentatiei, metabolismul nostru nu stie sa aprecieze efortul si se va ambitiona sa se dea peste cap.

 Prea mult cardio

bodyrenewal.com

Exercitiile cardio sunt excelente, dar daca nu le alternam cu cele de forta, pe langa faptul ca ne vom plictisi teribil si antrenamentele vor deveni un chin, vom pierde si masa musculara. Iar mai putin muschiulet inseamna un metabolism mai lenes. Nu ne dorim ca fiecare gura de aer sa se depuna, nu?

Nu renuntam la bauturi cu umbrelute

Uneori, faptul ca mancam sanatos nu e suficient. Daca ati zis pas la prajitura aia zemoasa, dar ati inlocuit-o cu un cocktail colorat sau o cafea cu bazaconii, sa nu va asteptati la minuni. Toate astea ingrasa mai tare decat v-ati imaginat.

 Nu ne hidratam suficient

Daca am taiat bauturile de pe lista, nu inseamna ca trebuie sa ne uscam ca niste plante in desert. Apa are zero calorii si e mai mult decat permisa. Nu e la fel de gustoasa, dar ne ajuta sa eliminam toxine si sa ne simtim satule mult mai repede. Tineti minte, de multe ori, nu va e foame, va e doar sete!

Prea mult “bine” strica

Nimic nu e bun, atunci cand e in exces. Nici macar alimentele alea despre care am stabilit ca fac minuni. “Cumpatarea” e cuvantul cheie si atunci cand vine vorba de nuci, somon, avocado, ulei de masline si cereale integrale.

Alegem alimente “light”

Acestea sunt inselatoare, deoarece de multe ori, grasimile sunt inlocuite cu saruri si zaharuri. Deci tot varianta clasica, cu mai multa grasime, e cea sanatoasa, cu conditia sa consumam cantitati mai mici.

Prea putin nani

Atunci cand pierdem noptile si suntem obosite, grelina, hormonul responsabil de foame, o ia razna de tot. Asa ca, a doua zi, mai mult ca sigur, o sa mancam si mai mult si mai prost. Nu de alta, dar chiar nu am auzit femei obosita care sa aiba pofta de iaurt sau salata.

Ne stresam prea tare

Sursa: danceinforma.com

E ok sa ne dorim sa ajungem in cea mai buna forma posibila, dar daca devine un stres si o obsesie, e bai ( cortizonul, bata-l vina!). Cel mai bine e sa ne relaxam, sa zambim, sa ne pastram rabdarea si promisiunile de dieta, si pufosenia o sa dispara de la sine.

What's Hot
Pe cand si la noi o astfel de sala?

Pe cand si la noi o astfel de sala?

Daca ne gandim la antrenamentul viitorului, ne putem imagina orice fel de nebunie. Aceasta sala, chiar daca pare rupta din viitor, exista, iar antrenamentele sunt super interactive si distractive. Voi v-ati antrena aici?

Antrenament

Galerie Articole