Adio, colacei! Bine ati venit, patratele!

Adio, colacei! Bine ati venit, patratele!

Ioana Petric
Antrenament

Stiti burtica aia dragalasa care se revarsa peste jeansi? Si colaceii aia model “moartea pasiunii handles”( ca oricum i-ai privi, numai a love nu aduc). Stiti? Ei bine, nici mie nu-mi plac. Si nu ca nu-mi plac la modul “aia e, ii ignor”. Nu imi plac la modul “v-as distruge parte-n parte”. 

Si stiti ce? Chiar asa o sa fac. Si daca si voi simtiti la fel, nu ezitati sa imi urmati exemplul.

Adio colacei parte-n parte

Miscarea asta e arma noastra secreta in lupta cu pufosenia de pe abdomen. Nu e usoara si o sa doara si o sa arda mai ceva ca flacarile iadului, dar merita. Lucreaza toti muschii abdominali, in special cei ai abdomenului inferior si cei oblici. Dar gata cu vorba! La lupta, gagici! 

Cum se face

  • porniti din pozitia de plansa inalta, cu sprijin pe palme
  • cu o maxima indarjire, va luati putin avant, si sariti cu ambele picioare deodata, spre fata, pana ajungeti in exteriorul mainii drepte
  • in timpul sariturii incercati sa tineti chisoarele cat mai apropiate
  • cu si mai multa vointa sariti inapoi in plansa
  • nu va dati batute si reluati saritura, doar ca de data asta spre exteriorul mainii stangi
  • reveniti, trageti in piept si luati-o de la capat de 15 ori spre fiecare parte
  • ati castigat prima runda; inainte de scoate urletul campioanei, nu uitati ca mai aveti inca 3

Haideti, gagici! Fiti puternice si nu va lasati! Am pariat pe voi! Colaceii pot sa mai astepte.

What's Hot

Galerie Articole