Ce mancam dupa antrenament?

Ce mancam dupa antrenament?

Ioana Petric
Dieta

Ce halim dupa antrenament?

Am stabilit deja ca infometarea e pe lista neagra de “asa nu” si ca sportul fara dieta e egal cu zero (aproape). Prin urmare, daca tocmai v-ati intors de la sala, ideal ar fi sa bagati ceva la ghiozdan. Alooo! Jos manutele de pe felia aia de pizza si putintica rabdare, ca ne lamurim acum! 

In timpul unui antrenament intens, consumam toata energia, transpiram serios si nu ne lasam pana nu ne doare fiecare mushciulet din corp. Ce inseamna asta? Ce trebuie sa ne reincarcam bateriile.

Deci masa de dupa antrenament trebuie sa ne aduca nivelul de energie la niste cote decente si sa ne ajute muschii sa se refaca. Pentru asta e musai sa consumam carbohitrati(buni) si proteine.

Tocmai de asta, v-am pregatit niste idei sanatoase si perfecte pentru nevoile voastre.

Bananele 

Nu sunt chiar bau-bau-ul dietei, asa cum se spune. Din contra, daca dupa antrenament trebuie sa ajungeti repede la treaba si nu aveti timp sa va asezati la masa, sunt gustarea perfecta.

Bananele au zero colesterol si sunt o sursa extraordinara de carbohidrati buni si potasiu. Dar maimuticile mele, tineti minte: una e de ajuns! Iar daca aveti la indemnana si un iaurtel mic, masa-i gata!

Shake-ul minune

O alta varianta care incape in geanta pentru fetele mele ocupate si mereu pe fuga este shake-ul. Puteti alege dintre unul facut dintr-un pumn de fructe de padure, un pahar de apa/lapte si o masura de pudra proteica, sau unul din jumatate de pahar de lapte, o lingurita de iaurt grecesc, una de unt de arahide si o banana.

Nuci si fructe uscate

O alta varianta “pe fuga” este un pumn de nuci si fructe uscate. Va veti incarca cu energie si veti lua o doza sanatoasa de grasimi, carbohidrati si proteine, suficient cat sa va ajunga pana la urmatoarea masa serioasa.

Lipie cu curcan sau hummus

Spuneti “nu” shawormei! Daca stiti ca sunteti pe fuga, dar aveti timp sa va pregatiti un pachetel, o lipie integrala, cu legume si putin curcan la gratar (50-100 g), sau humus (pentru prietenele noastre certate cu carnea), este o alegere fericita, care contine carbo si proteinele de care aveti nevoie.

O masa adevarata: somon, orez integral si salata/broccoli

Asta este varianta mea preferata, pentru ca este delicioasa, completa si super sanatoasa. E perfecta pentru antrenamentul de dinainte de pranz sau cina. Totusi, la cina, ideal ar fi sa renuntati la portia de carbo si sa papati somonul doar cu o salata sau putin broccoli.

Nu uitati de apa plata, ca e cea mai indicata! Dar gata cu rimele, am fugit la sala! Mai vine cineva?

What's Hot
Pe cand si la noi o astfel de sala?

Pe cand si la noi o astfel de sala?

Daca ne gandim la antrenamentul viitorului, ne putem imagina orice fel de nebunie. Aceasta sala, chiar daca pare rupta din viitor, exista, iar antrenamentele sunt super interactive si distractive. Voi v-ati antrena aici?

Antrenament

Galerie Articole