Cum sa ai un fund bombat, fara sa cobori din pat?

Cum sa ai un fund bombat, fara sa cobori din pat?

Ioana Petric
Antrenament

Nicio zi fara sport! Vai, de cate ori nu mi-am promis asta! Dar e imposibil, pentru ca oricat de activa si plina de viata as fi, tot vine o zi in care jur ca nu m-as ridica din pat, nici macar daca as avea intalnire cu Bradley Cooper! (hai ca exagerez, cred ca atunci as putea face un efort) Oricum, ati prins ideea. E vorba de zilele alea in care ne simtim obosite, nu avem chef sa ne bibilim ca sa iesim din casa si parca am sta sa lenevim de dimineata pana seara. Pana la urma e ceva normal, meritam si noi o pauza si putin rasfat. Dar…cum ramane cu posteriorul ala rotund la care visam? Renuntam asa usor? Nici vorba.

Tocmai din acest motiv, in calitate de lenesa sefa, o sa va arat un exercitiu pe care il puteti face oriunde, chiar si in pat, imbracate in pijamale. E un exercitiu clasic, dar intra lejer in topul celor mai eficiente.E simplu de facut si va pune fesierii si muschii coapselor la treaba. Asadar, nu mai exista loc de scuze. Dati play serialului favorit si treceti la treaba. 

Podul (bridge)

Cum se face

  • intinde-te pe spate, cu bratele pe langa corp
  • departeaza picioarele la latimea soldurilor si indoaie genunchii, in timp ce talpa ramane lipita de sol (saltea) pana cand calcaiele ajung la cativa centimetri de posterior
  • impinge in calcaie, incordeaza fesierii si ridica fundul pana cand umerii, bazinul si genunchii formeaza o linie diagonala
  • dupa ce ai ajuns sus, mentine cateva secunde incordat, apoi coboara cu o miscare controlata
  • repeta de 20 de ori, dupa care fa cateva secunde de pauza
  • reia circuitul de 3 ori (sau de ce nu, chiar mai mult)

Pont

Daca serialul e lung si simti ca incepi sa te plictisesti, nu te opri! Ridica un picior intins si fa exeritiul asa, apoi schimba piciorul. Iar daca e prea simplu, ia o greutate! (gasesti tu ceva la indemana), pe care sa o sprijini de bazin. 

 

What's Hot

Galerie Articole