Doua exercitii de "noapte buna!"
Sursa:embodyheartandmind

Doua exercitii de "noapte buna!"

Ioana Petric
Antrenament

Gagici, sunt sigura ca fiecare dintre voi a fost cel puțin o data în viata "prea obosita ca sa poată dormi".

Asta pentru ca atunci când alergam de dimineața pana seara ca niște furnicute, seara, când ajungem acasă, parca nu mai găsim butonul ala de stop. Asta nu e o problema când a doua zi avem timp de leneveala , dar când alarma suna la 7, o noapte nedormita e inamicul numărul 1 și al frumuseții și al activităților de a 2-a zi.

Asa ca întrebarea este: cum ne deconectam pentru un somn bun și liniștitor?

Sincer sa va spun, am încercat și varianta cu lapticul, dar parca prea e pentru bebe, iar cea cu paharul de vin pica din start, pentru ca după câteva gurite din licoarea magica, îmi arde mai degrabă de petrecere decât de somn. Asa ca iar ajungem la cel mai bun prieten al nostru, sportul. Înainte de nani, câteva mișcări de stretching o sa va relaxeze și corpul, dar și mintea, pentru un somnic mai dulce ca mierea.

Poziția copilului

Mișcarea asta e exact butonul ala de stop de care aveți nevoie. Va elimina tensiunea din coloana vertebrala și va va ajuta sa va deconectați de stresul exterior pentru un moment liniștitor de "tu cu tine".

Cum se face

  • va așezați in genunchi pe o salteluta
  • depărtați genunchii si calcaiele la lățimea umerilor
  • cu funduletul lipit de călcâie va aplecați în fata pana abdomenul ajunge lipit de coapse
  • mâinile rămân pe podea întinse deasupra capului
  • așezați fruntea pe salteaua
  • apăsați ușor în palme pana simțiți cum coloana se întinde
  • mențineți poziția 1-2 minute

"Cu cracii în sus"

Nu, nu la genul ala de "cu cracii în sus" ma refer, cu toate ca, intre noi fie vorba, e și aia o dulce relaxare. Mișcarea asta va elimina tensiunea din toată partea inferioara a corpului, iar asta e tot ce va puteți dori, mai ales după o zi petrecuta cu gratie pe niște tocuri amețitoare.

Cum se face

  • va întindeți pe spate lângă un perete
  • ridicați picioarele întinse la 90 de grade și le sprijiniți de perete
  • mențineți poziția 5-10 minute

Pont: puteți sa va așezați gambele și pe un scăunel sau pe un pat moale, cu condiția sa fie suficient de înalte încât genunchii sa se îndoaie la 90 de grade. E moale, reconfortant și încă ceva: adio picioare umflate.

Repetați cele doua exerciții pana când simțiți ca sunteți complet relaxate, după care hop în pat și somnic ușor! Ne auzim dimineață, fără cearcăne și cu forte proaspete.

 

sursa foto: healthbodytips.com, womenshealth.com

What's Hot

Galerie Articole