Glezna subtire cu exercitiu se tine!
Sursa:Quittea.com

Glezna subtire cu exercitiu se tine!

Ioana Petric
Antrenament

Gagici, adevarul e ca sunt o maestra a camuflajului. Pot sa ascund cu succes orice colacel sau sunculita inestetica, de pe brate sau picioare. Ce sa-i faci, nevoia te invata!

Un singur lucru imi da batai de cap: glezna cea butucanoasa. Pentru ca oricat as vrea, mai ales vara, nu prea am cum sa o tin ascunsa, si nici vreo minune care sa o faca sa para mai subtire nu prea exista ( bine, poate perechea aia de stilleto nude, dar nu bag mana in foc ca functioneaza de fiecare data). 

De ce avem gleznele umflate? Motivele pot fi 3: ori retinem apa, ori avem cateva kilograme in plus, ori, pur si simplu, genele sunt de vina. 

www.shape.com

Cum verificam daca retinem apa?

Apasam cu un deget, cateva secunde, zona gleznelor. Daca ramane urma, e clar: suntem niste buretei mici si draguti. Ce e de facut? Culmea, cui pe cui se scoate, deci beti apa! Daca situatia e mai grava decat ati crezut initial, puteti apela si la o pastiluta diuretica, dar mare grija sa nu faceti un obicei din asta. In plus, seara, cand ajungeti acasa, dupa o zi de umblat pe picioroange, nu uitati sa va rasfatati putin picioarele: un masaj, un dus rece, o crema antiinflamatii si cateva minute de relaxare cu cracii in sus. Daca sunteti consecvente, asta s-ar putea sa va scape de problema.

Nu e apa? Atunci e sunculita!

Si imi pare rau, dar de ce va era frica nu scapati. Trebuie regim si sport! E destul de geu sa slabim doar din locurile din care ne dorim, deci e musai sa intram in revizie generala. Exista totusi un exercitiu special, pe care daca il faceti zilnic, veti lucra si tonifia muschii din zona gleznei, care se vor alungi si vor subtia si va vor da un aspect fin si delicat.

www.thekneesaga.wordpress.com

Cum se face

  • aveti nevoie de un scaun, sau de orice alta chestie de care sa va puteti sprijini
  • va prindeti de spatarul scaunului, pentru echilibru, si ridicati piciorul stang la spate
  • mentineti piciorul drept pe pamant si lasati-l sa duca tot “greul”
  • cu o miscare lina si controlata va ridicati pe varf, cat puteti voi de sus
  • coborati pana la cativa milimetri de sol, fara sa atingeti cu calcaiul
  • repetati miscarea
  • dupa 15 repetari pe dreptul, puneti si stangul la treaba
  • faceti cel putin 2 serii pe fiecare picior

Prea usor? Nu-i bai! Puteti sa va legati de glezna un saculet cu nisip de 1-2 kg. Sau si mai bine, renuntati la punctul de sprijin.

Nu e nici apa nici sunculita?

Atunci e bai, nu de alta, dar cu genele nu te pui. Castiga intotdeauna. Asa ca puneti mana pe telefon si multumiti-le parintilor ca v-au dat niste glezne de femeie puternica, care sa va ajute sa pasiti cu fermitate peste orice greutate v-a scos viata asta in cale.

What's Hot

Galerie Articole