Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?
Sursa:Popsugar

Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?

Ioana Petric
Antrenament

Gagici, azi o sa va arat un super exercițiu pentru brate, piept și abdomen.

I-aș spune mersul în 4 labe, dar nu e deloc fashion trendy fancy cool, asa ca o să-l rebotezam și o să-i zicem pisi blanda/pisi furioasa (o sa înțelegeți de ce).

De ce să-i dați o șansă? Pentru ca lăsând la o parte faptul ca e mai mult decât eficient si lucreaza 3 grupe musculare dintr-o lovitura (abdomen, brate, umeri), e atât de funny încât o sa vreti sa îl recomandati și prietenelor.

Pisicuta

hand walkout (sursa: Pinterest)

Cum se face

  • Departati picioarele la nivelul umerilor sau ușor mai mult
  • Flexati ușor genunchii și aplecați-va pana ajungeți cu palmele pe podea. De aici începe distractia
  • Pășiți cu lăbuțele în fata pana când ajungeți paralele cu solul în poziția plansa, de pisi relaxata și gata de rasfat
  • Tac pac faceți o flotare
  • Pășiți cu lăbuțele în spate pana reveniți în poziția de început, de pisica zburlita
  • Va ridicați și o luați de la capăt
  • Repetați de 20 de ori
  • Faceți 30 de secunde de pauza și repetați toată pisiceala de încă 4 ori Voila!

Încă o mișcare pentru siluetele voastre de feline! Miau! La treaba!

What's Hot

Galerie Articole