Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?
Sursa:Popsugar

Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?

Ioana Petric
Antrenament

Gagici, azi o sa va arat un super exercițiu pentru brate, piept și abdomen.

I-aș spune mersul în 4 labe, dar nu e deloc fashion trendy fancy cool, asa ca o să-l rebotezam și o să-i zicem pisi blanda/pisi furioasa (o sa înțelegeți de ce).

De ce să-i dați o șansă? Pentru ca lăsând la o parte faptul ca e mai mult decât eficient si lucreaza 3 grupe musculare dintr-o lovitura (abdomen, brate, umeri), e atât de funny încât o sa vreti sa îl recomandati și prietenelor.

Pisicuta

hand walkout (sursa: Pinterest)

Cum se face

  • Departati picioarele la nivelul umerilor sau ușor mai mult
  • Flexati ușor genunchii și aplecați-va pana ajungeți cu palmele pe podea. De aici începe distractia
  • Pășiți cu lăbuțele în fata pana când ajungeți paralele cu solul în poziția plansa, de pisi relaxata și gata de rasfat
  • Tac pac faceți o flotare
  • Pășiți cu lăbuțele în spate pana reveniți în poziția de început, de pisica zburlita
  • Va ridicați și o luați de la capăt
  • Repetați de 20 de ori
  • Faceți 30 de secunde de pauza și repetați toată pisiceala de încă 4 ori Voila!

Încă o mișcare pentru siluetele voastre de feline! Miau! La treaba!

What's Hot
De ce un cheat meal pe saptamana nu functioneaza si pentru tine

De ce un cheat meal pe saptamana nu functioneaza si pentru tine

fiecare om este diferit in felul sau si la fel ar trebui sa fie si “strategia” sa de lupta pentru un corp frumos si armonios. Tot asa e si cu celebrul cheatmeal, care desi e la mare moda in ziua de azi, s-ar putea sa nu fie chiar pentru toata lumea. Iata si de ce.

Dieta

Galerie Articole