Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?
Sursa:Popsugar

Pisicuta pis pis pis, cine are un abdomen de vis?

Ioana Petric
Antrenament

Gagici, azi o sa va arat un super exercițiu pentru brate, piept și abdomen.

I-aș spune mersul în 4 labe, dar nu e deloc fashion trendy fancy cool, asa ca o să-l rebotezam și o să-i zicem pisi blanda/pisi furioasa (o sa înțelegeți de ce).

De ce să-i dați o șansă? Pentru ca lăsând la o parte faptul ca e mai mult decât eficient si lucreaza 3 grupe musculare dintr-o lovitura (abdomen, brate, umeri), e atât de funny încât o sa vreti sa îl recomandati și prietenelor.

Pisicuta

hand walkout (sursa: Pinterest)

Cum se face

  • Departati picioarele la nivelul umerilor sau ușor mai mult
  • Flexati ușor genunchii și aplecați-va pana ajungeți cu palmele pe podea. De aici începe distractia
  • Pășiți cu lăbuțele în fata pana când ajungeți paralele cu solul în poziția plansa, de pisi relaxata și gata de rasfat
  • Tac pac faceți o flotare
  • Pășiți cu lăbuțele în spate pana reveniți în poziția de început, de pisica zburlita
  • Va ridicați și o luați de la capăt
  • Repetați de 20 de ori
  • Faceți 30 de secunde de pauza și repetați toată pisiceala de încă 4 ori Voila!

Încă o mișcare pentru siluetele voastre de feline! Miau! La treaba!

What's Hot
Conditie fizica #instant

Conditie fizica #instant

Retelele sociale pot fi chiar utile, chiar si atunci cand vine vorba despre sport si dieta, in special INSTAGRAM-ul. Credeti-ma pe cuvant, sunteti la un follow distanta de silueta pe care v-o doriti. Defapt nu unul, ci 3!

Antrenament
Pe cand si la noi o astfel de sala?

Pe cand si la noi o astfel de sala?

Daca ne gandim la antrenamentul viitorului, ne putem imagina orice fel de nebunie. Aceasta sala, chiar daca pare rupta din viitor, exista, iar antrenamentele sunt super interactive si distractive. Voi v-ati antrena aici?

Antrenament

Galerie Articole