Push-up, extensii si blackjack!

Push-up, extensii si blackjack!

Ioana Petric
Antrenament

 

Nu, dragele mele, nu plecam sa ne destrabalam la Vegas! Ideea e alta.

Oricat am face pe curajoasele, trebuie sa recunoastem, avem si noi temerile noastre. Pe langa gandaci, gandul ca el nu ne-a sunat de 2 zile si celulita, cel mai tare si mai tare, ne sperie antrenamentele pentru brate. 

Si chiar nu inteleg de ce! Om fi noi gingase si delicate, dar caram zilnic, cocotate elegant pe niste tocuri ametitoare, fara sa ne plangem, o geanta in care am indesat 3 parfumuri, 10 creme, 15 rujuri, jumatate de sifonier si un apartament cu 3 camere. Daca asta nu ne face sa aratam ca Popeye marinarul dupa ce a dat gata 3 conserve de spanac, garantez ca nici un antrenament pe saptamana, cu niste gantere decente, de 3 kg, nu o sa reuseasca.

Asa ca sa nu pierdem vremea si sa punem muschiu’ la treaba! V-am pregatit 3 exercitii minune, pentru ca vara asta se poarta bretelutele subtiri si bratele la vedere! Si e musai sa fie tonifiate!

Push-ups

Ne-am indragostit de ele pentru ca sunt cea mai buna inventie de la ciocolata incoace. Si nu ma refer la bureteii care sunt fericirea noastra si dezamagirea barbatilor, ci la exercitiile care ne tonifica sanii, bratele si abdomenul.

Cum se face:

  • te asezi in pozitia plansa 
  • departezi bratele putin mai mult decat latimea umerilor
  • tii abdomenul si fesierii incordati
  • fara sa departezi coatele, indoi bratele si cobori pieptul pana ajunge aproape de sol
  • impingi in brate si piept si revii la pozitia initiala
  • repeti toata smecheria de 15 ori

Prea greu? Apeleaza la flotarile pentru fete si aseaza genunchii pe podea.

Extensii

Nu pentru par, pentru triceps! Exercitiile alea minune care o sa iti permita sa “smile and wave” mai ceva decat regina Angliei, fara sa fluturi nici o sunculita inestetica.

Cum se face:

  • stai in picioare, sau aseaza-te pe o bancuta; you’re the boss
  • ia o gantera de o greutate medie (pentru exercitiul asta, eu optez pentru cea de 6 kg)
  • prinde-o cu ambele maini si ridic-o deasupra capului
  • indoaie coatele pana cand gantera coboara in spate, la un unghi de 90 de grade
  • ridica gantera
  • repeta de 15 ori

21

Doare mai rau decat atunci cand pierzi la Blackjack, dar daca te simti norocoasa, eu zic sa incerci. O sa poti cara si 10 pungi de cumparaturi, fara nicio problema. Si stiu ca iubesti shoppingul!

Cum se face

  • ia 2 greutati de 3 kg
  • tine bratele intinse pe langa corp, cu palma orientata spre tavan si greutatile paralele cu solul
  • fara sa departezi coatele de langa corp, ridica greutatile la un unghi de 90 de grade
  • coboara bratele cu o miscare controlata
  • repeta de 7 ori
  • fara sa te opresti, de la a 8-a repetare, continua miscarea de la unghiul de 90 de grade, pana la piept
  • revii tot la 90 de grade
  • repeti de 7 ori
  • din nou fara sa te opresti, continui urmatorul set cu o miscare completa: de la brate intinse, la piept
  • repeti de 7 ori

Sursa foto: hercampus.com, lovethispic.com, womenshealth.com

What's Hot

Galerie Articole