Un exercitiu pentru 3 grupe musculare
Sursa:Cloudpix

Un exercitiu pentru 3 grupe musculare

Ioana Petric
Antrenament

Sincer, nu prea halesc salata bulgareasca, nici parfumul cu miros de trandafiri, dar cand vine vorba de genuflexiuni, cu cele bulgaresti chiar n-ai cum sa dai gres. Si pentru ca sunt mega eficiente si imi plac super mult, am zis ca e momentul sa le “imbunatatesc” putin, astfel incat sa antrenam 3 zone dintr-o lovitura: fesierii, picioarele si abdomenul.

Asa ca haideti sa nu mai pierdem timpul si sa trecem la treaba! 

Genuflexiuni bulgaresti simple (Sursa:: garagegymbuilder.com)

Cum se face

  • inainte de orice, aveti nevoie de un stepper, o bancuta sau un scaun mai jos
  • stati in fata scaunului
  • pasiti cu dreptul in fata
  • ridicati stangul pe bancuta, cu talpa spre tavan
  • mainile le puneti in sold
  • lasati greutatea pe piciorul din fata (cel din spate ramane doar de sprijin)
  • coborati pana cand piciorul din fata formeaza un unghi de 90 de grade
  • rasuciti trunchiul spre dreapta si reveniti
  • impingeti in calcai si va ridicati cu o miscare controlata
  • repetati de 10 ori, pe urma schimbati piciorul de sprijin si partea in care va rotiti

Prea usor?

  • luati un disc de greutate in maini,  sa solititati mai tare abdomenul atunci cand faceti rasucirea
  • inlocuiti bancuta cu o minge de plastic si concentrati-va pe echilibru (asta o sa tina tot corpul in tensiune)

Ramne cum am stabilit, da? 5 seturi a cate 10 repetari pe fiecare picior (si 2 zile de concediu)! Sa aveti un super antrenament si va astept si data viitoare!

 

What's Hot

Galerie Articole